FAQ

Svar på ofte stillede spørgsmål

Hvordan kontakter jeg jer?
Du kan kontakte os på den måde du foretrækker ? enten via mail eller telefon.
Du finder vores kontaktoplysninger her.

Hvor lang er leveringstiden og hvad koster fragt?

Vores leveringstid og priser i Skandinavien er følgende:

Danmark
Levering i Danmark: 1-2 hverdage, sendes med Post Danmark
Norge
Til Norge afsendes der hver tirsdag og torsdag. Pakkerne sendes med GLS.

Fri fragt ved køb for over 500,- kr.
Ved køb under 500,-kr. tillægges der fragt på op til 61,5 kr. til ordrens totalbeløb.

Jeg har spørgsmål til en vare?
Vi skriver så mange oplysninger om vores varer som muligt. Du kan altid finde farver, mål, materiale og vaskeanvisninger på hustandclaire.dk.
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive en mail til os. Husk blot at varenummeret skal fremgå i mailen.

Jeg har set en vare, som jeg ikke længere kan finde?
Vores lagersystem opdateres automatisk, så hvis du ikke kan finde varen længere? Er det fordi den er udsolgt. Du kan skrive til vores kundeservice, for at høre om den kommer på lager igen.

Hvornår hæver i pengene på mit kort?
Når vi har modtaget din ordre, sikrer vi at varen er på lager, og først ved afsendelse hæves pengene på dit kort.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Hos hustandclaire.dk accepterer vi alle betalingskort.

Jeg har fundet en vare, som jeg gerne vil købe i en butik?
Du kan skrive en e-mail til vores kundeservice, så finder de den butik nærmest dig, der har købt den pågældende vare.

Jeg vil gerne ændre min ordre?
Hvis du opdager, at du har bestilt noget forkert eller du vil korrigere størrelse er det vigtigt at du med det samme kontakter kundeservice her.
Vi pakker ordrer hele dagen, så det vil kunne opleves at din ordre er blevet afsendt.

Jeg vil gerne ha min ordre sendt til en anden adresse, end den jeg har oplyst?

Hvis du ønsker en anden leveringsadresse, skal du hurtigst muligt skrive en mail til kundeservice her med ordrenummer i. Vi vil herefter forsøge at ændre det, såfremt at ordren endnu ikke er afsendt.

Jeg har modtaget min ordre, men ønsker at returnere en vare
Du kan læse alt om returnering af varer her.

Jeg har fundet en fejl på min vare?
Du kan læse alt om returnering af varer her.

Jeg har en vare som er gået i stykker?

Du kan læse om hvordan du sender en reklamation her.

Der mangler nogle varer i min ordre?
Først skal du tjekke om varerne stemmer overens med din faktura. Stemmer disse ikke overens skal du kontakte kundeservice med dit ordrenummer her, så undersøger vi sagen med det samme.

Hvis du stadig ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, så send os en mail til kundeservice her.